מניות הטבה

אחד המושגים הידועים ביותר בעולם שלנו כיום הוא "ביטחון כלכלי" זה מושג שנכנס במהלך השנים הם לעולם העסקי והן למשקי בית פרטיים, אם תשאלו כל אמריקאי מה הדבר אליו הוא שואף, הוא יגיד "ביטחון כלכלי".

מה זה אומר? הכוונה היא לדעת שניתן להתקיים בצורה מכובדת ונכונה מבחינה כלכלית הן בהווה והן בעתיד, מבלי להיות נזקק ומבלי להיות תלוי בשום גורם אחר. לשם ביטחון כלכלי יש ליצור כלל חיסכון פיננסי, כלומר יש לחסוך כסף בהווה באמצעות תוכנית חיסכון פיננסי אשר מטרתה לספק לנו כסף לצורך הוצאות משתנות בעתיד.

מרביתנו חוסכים בצורה כזו או אחרת, חלקנו עושים זאת באמצעות תוכניות חיסכון להן אנחנו מכניסים סכומי כסף שונים הן מציעות לנו ריבית קבועה, חלקנו עושים זאת באמצעות קרנות השתלמות ותוכניות פנסיה, יש מי שעושה זאת דרך תוכניות ביטוח ואחרים רוכשים כלים פיננסים שונים במטרה למכור אותם בעתיד בשווי גבוה יותר וליהנות מהתשואה על מנת לממש רמת חיים גבוהה.

דוגמא לכלי פיננסי כזה הן מניות. אומנם לא מדובר בכלי פיננסי בטוח כמו חיסכון פיננסי רגיל, אך במקרים מסוימים זה יכול להיות כלי שיכול לספק לנו הכנסה טובה בעתיד, זאת במידה ואנחנו יכולים למכור אותן במחירים גבוהים. במקרים מסוימים אנחנו יכולים לרכוש מניות עם זכויות לקבל מניות הטבה מהחברה. מדובר במניות שמוקצות לנו ללא תמורה על פי תנאי המניות אותן רכשנו.

כאמור הרעיון של ביטחון כללי מאלץ אותנו להשתמש בתוכניות ובאפיקים שונים, בהם אנחנו משקיעים את הכסף שלנו לטווח ארוך. אנחנו לא אמורים לגעת בכסף אלא רק כשאנחנו נגיע לשלב שיהיו לנו ילדים ונרצה להעניק להם רמת חיים סבירה פלוס או כשנהיה מבוגרים ולא נוכל עוד להתפרנס בצורה רגילה. כך אנחנו לא תלויים בבני משפחה, ביטוח לאומי או בכל גורם אחר.

חיסכון פיננסי הוא דבר שיש להשקיע בו בצורה חכמה ויעילה, אחרת אנחנו עלולים לגלות מהר מאוד שאנחנו משקיעים את הכסף שלנו בתוכניות שאינן מוסיפות לנו דבר. זו הסיבה שעדיף לנו לעשות זאת דרך אנשי מקצוע.

לשם כך אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, צוות כוון בית השקעות ישמח לעמוד לרשותכם, לעזור לכם לבחור תוכנית השקעה מתאימה, עם ריביות טובות ותשואה נכבדת. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום בשביל להבטיח לעצמכם ולילדיכם ביטחון כלכלי גבוה בהווה ובעתיד.

001

מוזמנים לקרוא בנוסף:

השקעות סולידיות