יועץ השקעות בבנק

יועץ השקעות בבנק הוא מי שמייעץ ללקוחות הבנק כיצד להשקיע ובאיזה סכומים. יועץ השקעות אינו מנהל השקעות ואינו רשאי לנהל את כספי הלקוחות באופן עצמאי אלא לתת ייעוץ בלבד הכרוך באישורו של הלקוח עבור כל פעולה הנעשית בתיק הלקוח דבר המקשה על הפעילות השוטפת בתיק ההשקעות, על כן, מערך ייעוץ ההשקעות בבנקים נמצא בשנים האחרונים במגמת התכווצות. מנתונים שפרסמה לפני שנה רשות ני”ע עלה כי מ־2018 ועד ספטמבר 2022 צנח מספר יועצי ההשקעות בבנקים בקרוב ל־30%.

בנוסף, נכון לשנת 2024 בנק ישראל מתכוון לקדם מהלך אשר יאפשר לבנקים לגבות עמלה נוספת על ייעוץ השקעות. אם עד היום שילמו לקוחות הבנקים רק עבור דמי משמרת, אלא שכעת בנק ישראל יאפשר לבנקים השונים לגבות דמי ניהול נוספים גם עבור שירות של ייעוץ השקעות.

עולה השאלה מה יעשו אותם לקוחות שלא רוצים לשלם בעבור ייעוץ השקעות. באפשרותם לנהל תיק השקעות מקצועי בבית השקעות. כך גם לקבל ניהול השקעות מקצועי מטובי המנהלים בשוק ההון וגם אפשרות להוזיל את העלויות בבנק.

לסיום, אם גם אתם מחפשים מנהל השקעות מקצועי במקום ייעוץ השקעות בבנק, זה הזמן לפנות אל בית השקעות כוון, בו תוכלו להיפגש עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ניסיון רב שנים בשוקי ההון בארץ ובעולם.

אין באמור בגדר שיווק השקעות (שיווק השקעות: ייעוץ השקעות כשלנותן הייעוץ יש זיקה ל"נכס פיננסי", להלן: "שיווק השקעות") ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בעל רישיון עפ"י דין, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. המידע אינו מתיימר לכלול חלק ו/או את כל המידע הדרוש למשקיע ו/או ב ו/או כל גוף אחר שהוא, לצורך החלטת השקעה ומשכך, ולמען הסר כל ספק, אינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי, לרבות שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כיוון ניהול תיקי השקעות אינה מתחייבת לעדכן את המידע בכל עת ולפיכך יש לבצע בדיקה מקיפה לרבות התייעצות עם מומחה בתחום הרלוונטי בטרם הסתמכות על המידע האמור ואין להסתפק בעיון במידע בלבד. כוון ניהול תיקי השקעות בע"מ לא תהיה אחראית בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שיגרם מהסתמכות על המידע, אם ייגרמו

מוזמנים לקרוא בנוסף:

השקעות מניבות