ייעוץ השקעות פרטי

אחרי שחסכתם מספיק כסף, ואתם שוקלים כיצד להשקיע אותו על מנת שתוכלו לעשות ממנו עוד כסף, אתם צריכים מומחה לייעוץ השקעות פרטי שיעבוד צמוד אליכם ויוכל לייעץ לכם היכן להשקיע, בכמה כסף, מתי להיכנס ומתי לצאת מהשקעות, ואיך לפזר את הכסף על השקעות שונות בצורה חכמה.

לא מעט אנשים משתמשים כיום במומחה לייעוץ השקעות פרטי אשר אחראי על ניהול תיק השקעות. בדרך כלל ההחלטה ללכת על ייעוץ השקעות פרטי מתבצע אחרי שעוברים על ניהול תיקי השקעות השוואה שלהם ובחינה מדוקדקת של התוצאות. הרעיון הוא לא לבחור ביועץ הראשון שאנחנו מגלים אלא לבחור במי שיש לו גם ניסיון רב בניהול תיקי השקעות השוואה לאחרים וגם התוצאות שהוא השיג ללקוחות שלו הן גבוהות.

ייעוץ השקעות פרטי הוא לא דבר חדש, אך כיום אנו נתקלים יותר ויותר בגישה זו, מה זה אומר? לא מדובר ביועץ השקעות שעובד רק איתנו (לבעלי הון אכן אנשים שממלאים פונקציה כזו אך אפשר להניח שמרביתנו לא בעלי הון), הכוונה היא ליועץ השקעות שאנחנו יכולים לפנות אליו באופן ישיר, פרטי, הוא היחידי שמטפל בתיק שלנו, הוא עובד עליו, ובכל פעם שיש שינוי מסוים מצידנו או שעל פי המעקב שלו נדרש שינוי, הוא יוצר איתנו קשר ומבצע אותו.

כאן באה לידי ביטוי האמינות, האחריות והמקצועיות של אותו יועץ השקעות. אם הוא לא מודע למה שקורה בתיק ההשקעות ואם הוא לא מבצע מעקב קבוע אחריו, אזי שהוא עלול לפספס מקרים שדורשים התערבות. זה נכון גם אם אנחנו פונים אליו והוא לא מבצע פעולה מסוימת, על פי בקשתנו, באופן מיידי. ייעוץ השקעות פרטי מתייחס לצורך של היועץ להיות אחראי על התיק שלנו ואם יש אפשרות שנרוויח יותר דרך השקעות חכמות יותר אזי שעליו לומר לנו את זה בשביל שנוכל להחליט האם אנחנו רוצים לשנות את אפיקי ההשקעה שלנו.

לסיום, אם אתם מחפשים משווק השקעות ברמה גבוהה, אתם מוזמנים לפנות לבית השקעות כיוון, בית השקעות מוביל בישראל, לו מנהלי תיקים בכירים שישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת. בית ההשקעות כיוון, ישמח להציג בפניכם אופציות השקעה שונו על פי מאפייני ההשקעה שאתם מחפשים ובסכומי כסף שאתם מעוניינים בהם.

אין באמור בגדר שיווק השקעות (שיווק השקעות: ייעוץ השקעות כשלנותן הייעוץ יש זיקה ל"נכס פיננסי", להלן: "שיווק השקעות") ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בעל רישיון עפ"י דין, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. המידע אינו מתיימר לכלול חלק ו/או את כל המידע הדרוש למשקיע ו/או ב ו/או כל גוף אחר שהוא, לצורך החלטת השקעה ומשכך, ולמען הסר כל ספק, אינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי, לרבות שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כיוון ניהול תיקי השקעות אינה מתחייבת לעדכן את המידע בכל עת ולפיכך יש לבצע בדיקה מקיפה לרבות התייעצות עם מומחה בתחום הרלוונטי בטרם הסתמכות על המידע האמור ואין להסתפק בעיון במידע בלבד. כוון ניהול תיקי השקעות בע"מ לא תהיה אחראית בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שיגרם מהסתמכות על המידע, אם ייגרמו

מוזמנים לקרוא בנוסף:

השקעות בשוק ההון