בורסה אמריקאית

למרות שהבורסה הישראלית היא יחסית גדולה ומצליחה, ביחס כמובן לכמות האוכלוסייה בישראל וגודל הכלכלה הישראלית, הרי שלא מעט משקיעים מקצועיים וגם חובבים, לוטשים עיניים אל השקעות בחול, כשגולת הכותרת היא כמובן בורסה אמריקאית.

מכל הבורסות בעולם, אין ספק שהבורסה האמריקאית היא הגדולה והחשובה מכולן, כשמאחוריה ניצבות הבורסות של לונדון וטוקיו. בורסה אמריקאית כוללת את כל החברות הגדולות לא רק במשק האמריקאי אלא במשק העולמי וכן חברות ישראליות שהצליחו במהלך השנים להיות מונפקות שם. מאחר ומדובר בבורסה עם מגוון אפשרויות מאוד גדול, הרי שקניית מניות בבורסה זו הפכה לאחד הכלים הפיננסים הפופולאריים ביותר בקרב משקיעים רבים.

צריך לומר מספר דברים לגבי השקעות בחול ובפרט השקעות בבורסה אמריקאית. הרעיון של השקעות מחוץ לישראל הוא יחסית חדש, בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר משקיעים ישראלים שבוחרים להשקיע בחו"ל, עם זה דרך השקעה במניות ובכלים פיננסים אחרים ועם זה דרך השקעה בכלים מוחשיים, בראש ובראשונה נדל"ן. הסיבה היא שהשוק הישראלי הוא קטן מדי ולא מספק יותר מדי אפשרויות, מה עוד שהשוק הישראלי, למרות שהוא חזק, הוא לא יציב כמו השוק האמריקאי. מסיבות היסטוריות, כלכליות, ביטחוניות, השוק האמריקאי נחשב לאחד השווקים היציבים ביותר, וגם אם הוא עובר טלטלה, כמו שהוא עבר בשנות השמונים או בשנת 2008, ברור שזה עניין והוא יחזור לעצמו.

דבר נוסף שיש לזכור הוא, שהשוק הישראלי לא מציב את המגוון הרחב שהשוק האמריקאי מציע, ובפרט בורסה אמריקאית. למשל, בבורסה הישראלית לא נסחרות חברות שמתמחות בהפקת נפט או משאבים דומים. לעומת זאת הבורסה האמריקאית מכילה את החברות הגדולות ביותר בתחום, כך גם לגבי חברות מחקר ופיתוח בתחומים שונים וכן חברות הייטק גדולות. מי שרוצה להרוויח באמת, חייב לפנות לשוק האמריקאי.

קניית מניות בבורסה האמריקאית יכולה להתבצע על ידי בתי השקעות ישראליים שונים, כך הדבר נעשה בצורה מסודרת וחכמה. ניתן לבחון אילו חברות נמצאות במצב טוב והערכות הן שמצבן ימשיך להיות טוב ואף להשתפר, במצב כזה, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהכסף שלנו מושקע במקום הנכון.

אם אתם רוצים לדעת עוד על השקעות בחול, זה הזמן לפנות אלינו, הצוות של כוון בית השקעות ישמח לעמוד לרשותכם. כל מה שאתם צריכים לעשות, זה ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לעזור לכם בכל עת. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הטלפון או באינטרנט.

001

מוזמנים לקרוא בנוסף:

מניות הטבה