וול סטריט מניות ישראליות

בכל פעם כשאנחנו רואים חברה ישראלית נסחרת בוול סטריט, הבורסה האמריקאית, הלב מתמלא גאווה, חברה ישראלית, לעיתים אפילו חברה שאנחנו מכירים את הבעלים שלה, מהשכונה, צבא או לימודים, נסחרת, לא פחות ולא יותר, במגרש של הגדולים באמת, בוול סטריט, הבורסה החשובה ואם לא החשובה ביותר אז בוודאי אחת החשובות בעולם. אין ספק שזו תעודה של כבוד לכלכלה הישראלית.

אנחנו יכולים למצוא היום בוול סטריט מניות ישראליות רבות, בעיקר של חברות הייטק, ביומד וטכנולוגיה למיניהן, מה שמבליט עד כמה הטענה שישראל היא "סטאראטאפ ניישן" נכונה ועד כמה קטר ההייטק מושך את הרכבת של הכלכלה הישראלית. לשמחתנו, כישראלים אנחנו יכולים לא רק להתגאות על כך שיש בוול סטריט מניות ישראליות מסוגים שונים אלא אנחנו יכולים להשקיע בהן דרך חברות שונות.

בתור משקיעים אנחנו יכולים להשקיע בחברות רבות שנסחרו בבורסה האמריקאית, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לבדוק את שערי מניות וול סטריט ולהחליט היכן אנחנו רוצים להשקיע. במידה ואנחנו רוצים להישאר בחברות הישראליות, אנחנו יכולים להשקיע במניות של חברות ישראליות בוול סטריט או במניות ישראליות בנאסדק, בורסה לניירות ערך שפועלת מניו יורק אך מנהלת קשרים עם בורסות בכל רחבי העולם.

הסיבה שחברות ישראליות מבקשות להיות מונפקות בוול סטריט היא מאוד פשוטה, הן רוצות לגייס כסף מהציבור האמריקאי ואת זה הן יכולות לעשות אך ורק דרך וול סטריט. הנפקה בבורסה בישראל לא תספיק להן, יש גבול כמה כסף הן יוכלו לגייס דרך הנפקת מניות בבורסה ישראלית, לכן אותן חברות יעדיפו להיות מונפקות בבורסות גדולות יותר, מכאן אפשר למצוא בוול סטריט מניות ישראליות, אך לא רק שם, גם בבורסה של לונדון שנחשבת אף היא לגדולה וחשובה.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על הנושא, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מנהלי התיקים של בית השקעות כיוון המתמחה בהשקעות שישמחו לסייע, כיצד ניתן לנהל תיק השקעות.

אין באמור בגדר שיווק השקעות (שיווק השקעות: ייעוץ השקעות כשלנותן הייעוץ יש זיקה ל"נכס פיננסי", להלן: "שיווק השקעות") ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בעל רישיון עפ"י דין, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. המידע אינו מתיימר לכלול חלק ו/או את כל המידע הדרוש למשקיע ו/או ב ו/או כל גוף אחר שהוא, לצורך החלטת השקעה ומשכך, ולמען הסר כל ספק, אינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי, לרבות שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כיוון ניהול תיקי השקעות אינה מתחייבת לעדכן את המידע בכל עת ולפיכך יש לבצע בדיקה מקיפה לרבות התייעצות עם מומחה בתחום הרלוונטי בטרם הסתמכות על המידע האמור ואין להסתפק בעיון במידע בלבד. כוון ניהול תיקי השקעות בע"מ לא תהיה אחראית בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שיגרם מהסתמכות על המידע, אם ייגרמו

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותים פיננסיים