השקעות בשוק ההון

כל החיים אתם עובדים קשה, קמים כל בוקר, יוצאים לעבודה, חוזרים בערב, בעשירי לחודש אתם מקבלים משכורת, בכל פעם אתם שמים קצת כסף בצד, ומקווים שיום אחד אולי תצליחו להרוויח או לחסוך קצת יותר.

אחת הדרכים שלכם להרוויח או לחסוך קצת יותר היא באמצעות השקעות בשוק ההון. זה אולי נשמע מאיים, אך זה לא. כבר היום אתם מושקעים בצורה עקיפה בשוק ההון דרך קרן הפנסיה שלכם. כעת אתם יכולים להשקיע באופן ישיר שהשליטה על ההשקעה היא שלכם. אתם מחליטים כמה להשקיע ואיפה.

השקעות בשוק ההון אולי נשמעות כמו משהו רק בעלי עסקים או משקיעים כבדים עושים, אך זה לא, ישראלים משקיעים בשוק ההון, אפילו במידה קטנה, הם בוחרים לשים סכומים נמוכים בבורסה וול סטריט או בבורסות אחרות, ומקווים שמא אולי זה יצליח להם. לפעמים הם בוחרים להשקיע בסכומים נמוכים בשביל לא להפסיד הרבה כסף. במידה והם מצליחים אז הם מגדילים את גובה ההשקעה.

השקעות בשוק ההון יכולות להיווצר דרך בתי השקעות שונים, דרך הבנקים או באפיקים אחרים. כל השקעה שאתם בוחרים לעשות בבורסה וול סטריט או במקום אחר, חייבת להיות מגובה בנתונים, כלומר אל תבקשו להשקיע במקום שאתם לא יודעים את ערך ההשקעה, מהי התשואה שאתם צפויים לקבל, מה הריביות שתשלמו ועוד. כל פיסת מידע שכזו תעזור לכם להחליט האם להשקיע או לא.

סביר להניח שיש לא מעט חששות האם להשקיע כספים בהשקעות בשוק ההון, שוק שמבוסס על היצע וביקוש, שוק שמתמודד עם תנודתיות לא קטנה, שוק שיכול לטפס גבוה ויכול להתרסק בבת אחת.

זה הזמן לפנות לבית השקעות כוון, בית השקעות ייחודי שמציע מגוון אפיקי השקעה בעזרת מנהלי תיקים מובילים. כל מה שאתם צריכים לעשות, זה ליצור קשר עם צוות החברה והם ישמחו לעזור לכם להיכנס לשוק ההון ולהתחיל להשקיע.

אין באמור בגדר שיווק השקעות (שיווק השקעות: ייעוץ השקעות כשלנותן הייעוץ יש זיקה ל"נכס פיננסי", להלן: "שיווק השקעות") ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בעל רישיון עפ"י דין, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. המידע אינו מתיימר לכלול חלק ו/או את כל המידע הדרוש למשקיע ו/או ב ו/או כל גוף אחר שהוא, לצורך החלטת השקעה ומשכך, ולמען הסר כל ספק, אינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי, לרבות שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כיוון ניהול תיקי השקעות אינה מתחייבת לעדכן את המידע בכל עת ולפיכך יש לבצע בדיקה מקיפה לרבות התייעצות עם מומחה בתחום הרלוונטי בטרם הסתמכות על המידע האמור ואין להסתפק בעיון במידע בלבד. כוון ניהול תיקי השקעות בע"מ לא תהיה אחראית בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שיגרם מהסתמכות על המידע, אם ייגרמו

מוזמנים לקרוא בנוסף:

מנהלי תיקי השקעות