בתי השקעות מובילים

עד לפני עשר, חמש עשרה שנה, כל המונח של בתי השקעות, היה נסתר מרוב הציבור. מרבית הציבור לא התעסק בהשקעות, לא קרא עליהן, לא התעניין, זה היה נושא שרק מעטי אנשים, משקיעים, ברוקרים, יועצי השקעות התעסקו בו.

אך במהלך השנים קרו שני דברים משמעותיים, ראשית, העיתונות הכלכלית החלה לפרוח, ושינתה את השיח הכלכלי במדינת ישראל וחשפו עבור רבים בתי השקעות מובילים, גדולים וקטנים כאחד. שנית, לא מעט אנשים מהציבור הרחב החלו להשקיע, הן במסגרת בתי השקעות מובילים והן במסגרת בתי השקעות קטנים יותר, בית השקעות בוטיק לדוגמא. הם השקיעו באופן ישיר או דרך תוכניות שונות. ההשקעות נוצרו בעיקר בשביל להשיג רווח שיאפשר להם לכלכל את עצמם בעתיד.

כך יותר ויותר אנשים נחשפו לעולם השקעות, דרך מסלולים שונים, לא רק חסכונות בבנק אלא גם דרך מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות, ועוד. יותר אנשים החלו לקרוא ולהפנים את השיח הכלכלי, ופתאום עולם שהיה פעם שייך לקבוצה מצומצמת של אנשים החל להיפתח יותר ויותר לקבוצות רחבות באוכלוסייה.

זו הסיבה גם שכיום אפשר למצוא השוואה בין בתי השקעות על בסיס שנתי, ואף בתקופות זמן קצרות יותר. השוואה בין בתי השקעות נעשית הן בתקשורת והן דרך יועצים לא תלויים, מטרתן של השוואות אלו להראות מי מבין בית ההשקעות מצליח להביא תשואה גבוהה יותר לחבריו ומי פחות, מי מצליח ליצור רווחים גדולים ומי מפסיד, איפה דמי הניהול גבוהים ואיפה זולים, מי נותן שירות טוב ומי פחות.

בתי השקעות מובילים הם בהכרח, אפשר לומר, בתי השקעות עשירים יותר, שם מנוהל הכסף הגדול באמת, אך אין זה מבטיח בהכרח שהם ירוויחו יותר או משתלמים יותר. בית השקעות בוטיק יהיה אישי יותר ולמספר קטן יותר של משקיעים. זו הסיבה שטוב לעשות השוואות בין בתי השקעות בשביל להחליט היכן להשקיע וכמה.

אם אתם מחפשים בית השקעות מוביל שהוא גם בית השקעות בוטיק, זה הזמן לבחור בכיוון, בית השקעות ייחודי שמציע שירות ייחודי והשקעות מגוונות לכל משקיע ומשקיע. פנו עוד היום למנהלי תיקים בבית השקעות כיוון, ותוכלו לקבל הצעה לניהול תיק השקעות בתנאים אופטימאליים.

אין באמור בגדר שיווק השקעות (שיווק השקעות: ייעוץ השקעות כשלנותן הייעוץ יש זיקה ל"נכס פיננסי", להלן: "שיווק השקעות") ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בעל רישיון עפ"י דין, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. המידע אינו מתיימר לכלול חלק ו/או את כל המידע הדרוש למשקיע ו/או ב ו/או כל גוף אחר שהוא, לצורך החלטת השקעה ומשכך, ולמען הסר כל ספק, אינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי, לרבות שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כיוון ניהול תיקי השקעות אינה מתחייבת לעדכן את המידע בכל עת ולפיכך יש לבצע בדיקה מקיפה לרבות התייעצות עם מומחה בתחום הרלוונטי בטרם הסתמכות על המידע האמור ואין להסתפק בעיון במידע בלבד. כוון ניהול תיקי השקעות בע"מ לא תהיה אחראית בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שיגרם מהסתמכות על המידע, אם ייגרמו

מוזמנים לקרוא בנוסף:

וול סטריט מניות ישראליות